Esiintymisasun uudelleen rakentaminen / korjaukset alkaa imeä naisesta energiat. Pitäisi varmaan suosiolla jättää viikoksi koko juttu. Elokuu vain tulee niin yllättävän nopeasti. Ja silloin pitäisi olla asu koossa. Saa nähdä millaisia paniikkiratkaisuja sitä joutuu vielä tekemään! Jotenkin alkaa vain tulla tylli ja tuo tietty asu korvista ulos! 


Sivussa olen suunnitellut myös muita kokonaisuuksia ja hullu hatuntekijä on pestattu nyt valmistamana päähine yhteen esitykseen. Varmasti olisin saanut itsekin kokoon jotakin, mutta kun ammattilainen tekee, niin tulee varmasti hyvä, eikä mikään väliaikainen räpellys. Jotenkin surkuhupaisaa oli, kun hinta-arviota kysyin, tämä ihanan neitonen vastasi että alta satasen ei ainakaan päästä. Ja sitten totesi, että itsekin varmasti saisin tehtyä mitä haluan, että ei ole halpaa kun tunteja menee... vastasin sitten, että hey. Mä olen toiminut käsityöläisyrittäjänä ja I know. Mä en olettanutkaan, että alle satasella saataisiin vielä valmista päähinettä. Se surkuhupaisa kohta: käsityöläinen hämmentyy, kun asiakas on valmis maksamaan käyvän hinnan! Mutta niin kovin moni on valmis arvostamaan käsityötä, siihen asti kunnes kuulee hinnan. No, minulle on nyt tulossa mittojen mukaan tehty mahtipäähine! Enkä todellakaan napise yhtään hinnasta.

Tänään postin mukana tuli myös uudet lannehuivit. Siipiraha mahdollisti uusimaan paljon tätäkin puolta, joten nyt on oppilaiden kiva syksyllä päästä uusien juttujen kera sheikkaamaan.

Nyt. Välipalaa. 

Pus! ♥ Violetta