Nyt se on tulossa! Minun ihan oma tanssitreenis!
Olen ollut pitkälti muilta vuokraamieni tuntivälyksien varassa ja se on hankaloittanut paitsi omaa harjoitteluani, myös ryhmien vetoa. Tila ei ole niin suuri, mitä toivoin, mutta sen kokoinen, että tästä on hyvä aloittaa. Ja olen aina pitänyt enemmän pienryhmien kanssa toimimisesta, joten nyt on pakko rajata ryhmät pieniksi. 

Tilan löytäminen lopulta tapahtui nopeasti, vaikka alkuunsa tuntui, että ei onnistu. Otettuani yhteyttä Akaan kaupungin elinkeinopäällikköön, sain vinkkejä ihmisistä, joiden joukosta löytyi sitten täysosuma. Tai vähintään kuus oikein ja lisänumero.

Seinät olen jo maalannut, omistaja asentaa lattian (joka on toki hommattu minun toiveideni mukaan). Peilitarjouksia olen kysellyt nyt monesta paikasta ja kyllä on melkoisia hintaeroja! Peilit tulevat olemaan se kallein investointi. Nyt pitää vain luottaa siihen, että se kannattaa. 

Kunhan paikka on valmis, pistän kuvia ja järjestän jotain avajaisjuttuja ;) 

IIIH!